• Best Reviewed mrt 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW47BM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

y*****@s***************** 06-05-2024
Geschreven voor: ETNA VW47BM

De vaatwasser die wij gekocht hebben voor ons bedrijf maakt uitstekend schoon. Het programma duurt niet extreem lang, zodat de energiekosten beperkt blijven. Weinig geluid ook, dat is fijn, want in dezelfde ruimte zitten we vaak met onze clienten te overleggen. Het enige wat ons wat tegenvalt is hoe droog vooral de hard plastic dingen uit de vaatwasser komen. Maar dan heeft misschien ook te maken met het programma wat we steeds kiezen, daar kunnen we nog eens mee experimenteren.

j******************@g******** 29-04-2024

Na iets meer dan een jaar er mee gestopt.

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Na iets meer dan 1 jaar gingen alle alarmbellen rinkelen (letterlijk - wat een kabaal kan een vaatwasser maken). De vaatwasser is er mee gestopt omdat de watertoevoer in het apparaat er mee is gestopt. Hoewel ik overtuigd Etna fan ben baal ik ervan dat het zo snel al kapot is en ik nu 3 weken moet wachten op een monteur. Voorgangers gingen met gemak 10 jaar mee zonder een enkele fout. Nu dus wachten op reparatie en hopelijk straks opnieuw positief. Maar nu helaas even niet.

Pluspunten

• Wast schoon

Minpunten

• Na een jaar al kapot

Khalid 29-04-2024

Stille, ruime vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Tevreden over deze vaatwasser. Vaat komt er schoon uit. Is in gebruik best stil. De binnenkant van de vaatwasser is ruim.

Pluspunten

• Stil
  • Ruim

r*********@h********** 14-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW47BM

Erg blij met de Etna vaatwasser.
Hij maakt goed schoon, is stil en is gemakkelijk in het gebruik.
Prijs - kwaliteit ook nog eens erg aangenaam!

b***********@g******** 11-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW47BM

Super fijne vaatwasser, lekker stil en zuinig! Prijs kwaliteit verhouding is prima.

n********@g******** 06-03-2024

prima afwas machine, no nonsens doet wat ie doen moet.

Geschreven voor: ETNA VW47BM

ETNA VW47BM vaatwassen half geintegreerd, vaatwasser presteert boven verwachting,, meer ruimte dan in mijn vorige vaatwasser (bosch) wast uitstekend schoon, wel vrij lang eco programma, maar tijdsduur draagt volgens mij bij aan het resultaat, onder rek is in hoogte verstelbaar, zodat er ook grote (snelkook) pannen in passen.
programma verloop is niet te volgen, maar na een keer wassen weet je hoe lang het duurt.
De eerste paar keer afwassen rook je enigszins het verwarmingselement, is nu over.
uitstekende prijs/kwaliteits verhouding, 429,€ kan je drie Etna's kopen tegen één Miele.
Verlengde garantie 5jaar (wel tegen betaling van 100€ per reparatie)
Tot nu toe Top!

h********@l****** 03-03-2024
Geschreven voor: ETNA VW47BM

Product gekozen voor goede prijs/kwaliteit. Mooi betaalbaar. Makkelijk in gebruik en past perfect in onze keuken. Blij mee. Past netjes.

NH Janssen 25-02-2024

goede prijs/kwaliteits verhouding en een schone vaat!

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Vaatwasser wast goed, geluid valt mee, is niet storend.
Jammer dat je de voortgang van het programma niet kan volgen, ook geen aftel klok om de resterende tijd te volgen.
Gebruiksaanwijzing is wat summier, evenals de inbouw instructies, met logisch nadenken kom je een heel eind!
Verder wordt er geadverteerd met 5jr garantie, de laatste 3jr kost je wel geld; 100€ per reparatie incl onderdelen en arbeidsloon, bij het zien van de advertentie ga je er van uit dat het 5jr kosteloos is, tikkeltje misleidend.
De prijs gaf de doorslag €429,- je kan dus twee Etna's kopen t.o.v. één Bosch of Siemens.
De toekomst zal uitwijzen of het een goede keus is geweest, tot nu toe ok!

Pluspunten

• prijs
  • 2+3jaar garantie
  • ziet verzorgt uit.
  • snel geleverd door Expert Woldhuis

Minpunten

• 3jaar extra garantie is niet gratis
  • sumiere gebruiksaanwijzing en inbouw
  • geen programma verloop zichtbaar

j***********@k********* 15-02-2024

Volle tevredenheid.

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Na 28 jaar tot volle tevredenheid een Atag vaatwasser te hebben gehad, waren we, omdat deze wat herrie begon te maken, toe aan een nieuwe. Helaas werd deze geintegreerde niet meer door Atag gefabriceerd. Bosch vonden we te duur. Wat nu. Gelukkig bleek Etna er nog een in zijn leveringsprogramma te hebben voor een goede prijs-kwaliteit verhouding .
Op 31 januari geinstalleerd door Van Manen keukens uit Barneveld.
Eerst maar eens het Eco programma gedraaid. Goed resultaat, maar voor 220 minuten zijn we te ongeduldig.
Daarna het 60 gr programma voor 90 minuten. Door een opstaand snijplankje voor het zeepbakje was de wastablet niet in de machine gekomen, goed leermoment. Wat bleek echter : de vaat kwam er blinkend schoon uit. Dus eigenlijk met deze machine geen vaatwasmiddel nodig.
Men begrijpt wel een prima wasmachine, dus absoluut geen spijt van deze aanschaf!!

Pluspunten

• prijs-kwaliteit

Minpunten

• nog niet ontdekt

w**********@z******** 11-01-2024

vaatwasser tevredenheid

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Prima vaatwasser, werkt mooi schoon en via Eco programma besparen we ook op de energie.
Aanschafprijs heel concurrerend en via Kieskeurig gekozen via beste koop 2023.
Inbouw uitstekend verzorgd door de monteur van Expert.

Pluspunten

• stil
  • voordelig
  • energiezuinig

j*********@h****** 31-12-2023
Geschreven voor: ETNA VW47BM

Heb een inbouwvaatwasser gekocht, mijne was al 30 jaar oud. ben naar Elektro Cup Arcen gegaan en gevraagd wat er mogelijk was, heb namelijk een frontbediening, toen kwam ETNA tevoorschijn en kon het bestaande front overgezet worden, paste precies. Vaatwasser makkelijk bedienbaar, ben er heel blij mee.
Keurige levering en montage

klomp 29-12-2023

Redelijk apparaat maar kan beter

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Voorheen hadden we een Bosch afwasmachine, nu een Etna. Pluspunt is dat hij net ietsjes ruimer is. Nadeel is dat hij de afwas minder goed droogt, en dat de ruimte voor grote borden en voor dessertschaaltjes erg onpraktisch is.

Wat meer uitleg:
De bordenpinnen verbuigen vrij snel en de ruimte voor grote borden laat te wensen over.
Voor longdrinkglazen zijn er geen pinnen in de bovenste lade.
Toetjesschaaltjes zijn nergens heel logisch op te bergen, daar zijn ook geen pinnen voor.
Doordat de machine vrij licht is koelt hij sneller af nadat ('s nachts) de afwas gedaan is, waardoor de droging tegenvalt in vergelijking met onze vorige machine.

Verder vind ik het wel een aardig apparaat. De rest is prima.

Pluspunten

• zie vraag 4

Minpunten

• zie vraag 4

j*********@h****** 27-12-2023

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Ik heb bij Elektroworld Cup Arcen een inbouw vaatwasser gekocht, na deskundige installatie en uitleg over werking, ben ik aan de slag gegaan, moet zeggen dat het eerste resultaat van van de vaat helemaal was zoals ik het me had voorgesteld.
Dus ben hier helemaal tevreden mee en raad deze aan. ook prijs kwaliteit prima.

Pluspunten

• helemaal naar wens
  • geluidsarm
  • goede indeling
  • goede indeling
  • goede indeling
  • geluidsarm
  • geluidsarm

Minpunten

• geen
  • geen
  • geen
  • geen
  • geen
  • geen

Angelique 14-11-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Eerst goed gekeken op de site en reviews gelezen . Ook dat hij als beste keus werd aan gemerkt heeft mijn keuze makkelijker gemaakt .ik had een budget voor vaatwasser , uiteindelijk is deze geworden . Zeer tevreden met product .

i***@h************************ 07-11-2023

Mooie simpele machine

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Mooie machine, gekocht op basis van positieve reviews op internet. Zeer eenvoudige bediening zonder overbodige toeters en bellen. Maakt ook een degelijke indruk. Lijkt ons dus vooralsnog qua prijs/prestatie verhouding een goede aankoop.

Pluspunten

• Prijs
  • Degelijkheid

Minpunten

• Geeft niet de voortgang van het programma aan

GvI 12-10-2023

Prima apparaat

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Omdat mijn oude vaatwasser op was kreeg ik een vervangadvies van Etna met een offerte voor deze vaatwasser. Gezien de prijs en onze goede ervaringen met onze vorige Etna-vaatwasser en met de service-afdeling van Etna zijn we hierop ingegaan. We hebben het apparaat nu ongeveer een maand. Hij werkt prima. Een goede vaatwasser, zeker gezien de relatief lage prijs.

Pluspunten

• Reinigt de vaat goed
  • Gunstig geprijsd

Minpunten

• Het vrij hoge energieverbruik

n***********@o********** 07-08-2023

heel goed

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Prima vaatwasser, goede prijs goed schoenmaken ik ben tevrede mee bedankt etna

Pluspunten

• prima vaatwasser

Officiele reactie van Atag 08-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe vaatwasser van ETNA! Het wasresultaat is goed en de prijs-kwaliteitverhouding gelukkig ook.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je veel plezier toe van jouw aankoop.

Sjef 27-06-2023

Miskoop van het jaar

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Simpele machine die doet wat ie moet doen, afwassen.
Het drogen is niet zijn grootste hobby.
Bij tijd en wijle maakt het apparaat een rare harde bromtoon die na een minuut weer stopt.
Het ergste is dat de voorklep bij openen en sluiten aan een zijde wat druppels laat vallen op mijn kostbare parketvloer. Er is al een monteur langs geweest die een paar rubbertjes heeft weggesneden maar het probleem is niet verholpen. Het wachten is nu weer op een monteur. Het zal mij benieuwen. Nooit eerder zoiets meegemaakt.

Officiele reactie van Atag 28-06-2023

Beste Sjef,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. De vaatwasser zou natuurlijk niet moeten lekken, wij gaan er van uit dat de monteur het dit keer goed zal verhelpen. Ook kijken wij graag eens met jou mee, het droogresultaat kan vaak nog wel verbeterd worden. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Ellen

Frits 20-04-2023

De kracht van een vulkaan

Geschreven voor: ETNA VW47BM

De indeling is instelbaar, gebruiksgemak door slechts drie drukknoppen, geruisloze verwerking van de vieze afwas met een glanzend resultaat en hij wekt me als het eco programma afgerond is met een aantal felle piepjes!
“HET GEMAK DIENT DE MENS”
Een tevreden gebruiker

Officiele reactie van Atag 21-04-2023

Beste Frits,

Wow, een 10! Wat een prachtig compliment.
Het doet ons goed te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe vaatwasser!

De flexibele indeling, het geluidsniveau en de gemakkelijke bediening bevallen jou gelukkig goed. Net als, natuurlijk niet onbelangrijk, het wasresultaat! 😃

We willen je bedanken voor deze super beoordeling en wensen jou nog vele jaren glanzende vaat toe!

t********@g******** 14-04-2023

Mooie en goede betaalbare Vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Etna Vaatwasser VW47BM Deze vaatwasser is niet alleen stijlvol en modern qua ontwerp, maar ook zeer functioneel en betrouwbaar. Het apparaat biedt veel ruimte voor onze dagelijkse vaat en beschikt over verschillende programma's die perfect zijn voor elke situatie.

Wat ik vooral waardeer aan deze vaatwasser is het feit dat hij zeer stil werkt en energiezuinig is. Ik merk amper dat hij aanstaat, en ik ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken over een hoge energierekening. Daarnaast is de vaatwasser zeer gebruiksvriendelijk. Ik kan eenvoudig kiezen welk programma ik wil gebruiken en het apparaat doet de rest.

Kortom, de Etna Vaatwasser VW47BM is een fantastisch apparaat dat me veel tijd en moeite bespaart. Ik kan het iedereen aanbevelen die op zoek is naar een kwalitatief betaalbare vaatwasser.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 17-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze enthousiaste review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Iet 26-03-2023

Etna, weer eerste keuze!

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Mijn eerste vaatwasser was van Etna. Daarna twee andere merken in gebruik gehad.
De keuze is weer op Etna gevallen.
De prijs is goed.
Bovenal is het servies, glaswerk en bestek dat telkens super schoon en droog uit de machine komt.
Fijne indeling, alles past, ook door het verstelbare bovenste rek.
Ik hoop dat deze net zo'n lange levensduur heeft dan de andere Etna machines.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droogt goed
  • Front poggenpohl uit 1985 past op deze machine.!

Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste Iet,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en je tevreden bent met het was resultaat en de indeling van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

r**********@g******** 23-03-2023

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA VW47BM

De vaatwasser is netjes gemonteerd en werkt prima. De bediening is heel eenvoudig. Je hebt eigenlijk geen gebruiksaanwijzing nodig. Het geluid van de draaiende vaatwasser valt heel erg mee. We zijn tevreden over het apparaat.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Weinig lawaai
Officiele reactie van Atag 27-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te leze dat je tevreden bent met jouw vaatwasser, dat jij tevreden bent met jouw aankoop is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met de vaatwasser.

c******@g******** 09-03-2023

Tevreden klant.

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Heel tevreden over mijn vaatwasser wast geweldig en eenvoudig in bediening.

Officiele reactie van Atag 10-03-2023

Beste heer /mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over jouw vaatwasser! De bediening en het wasresultaat zijn helemaal naar wens.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze positieve review en wensen je heel veel plezier van je aankoop!

p********@g******** 09-03-2023
Geschreven voor: ETNA VW47BM

Nette machine, wast op zich goed, droogt helaas nauwelijks, altijd natte vloer er om heen na uitruimen.
De rek/lades zijn een beetje “gammel”, maar gezien de prijs mag ik niet mopperen

Pluspunten

• Prijs
  • Geluid

Minpunten

• Droging
  • Gammele rek/lades

Officiele reactie van Atag 10-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Vervelend om te lezen dat de vaat niet zo goed droogt.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. De dosering van het glansspoelmiddel is belangrijk voor de droging. Hoe u dit instelt zie je terug op pagina 15 van de handleiding. Wanneer de droging hiermee niet verbeterd is adviseren we om even contact op te nemen met onze afdeling Service.

We zullen de feedback meenemen in de verdere productontwikkeling.

J*******@g******** 06-03-2023

Mooi dinkie.

Geschreven voor: ETNA VW47BM

Het was even puzzelen met het frontje monteren omdat de tekening niet goed is.
En uitzoeken welk programma voor ons het beste werkt..

Officiele reactie van Atag 07-03-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij begrijpen goed dat een nieuw toestel even wennen en uittesten is . Mocht je nog vragen hebben helpen wij je graag verder. Wij adviseren je om dan even contact op te nemen met ons via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke